Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Όλοι τώρα Κορυδαλλός - 16χρονη Πόλη.

Εμείς τον Κασιμάτη τον έχουμε διαγράψει μία φορά το 2006.
Οι αιτίες της διαγραφής αυτής παραμένουν, ο ίδιος, ποτέ, καμία αυτοκριτική δεν έκανε.
Ο Κασιμάτης όμως δεν είναι μόνο ο διασπαστής του 2006.
Είναι και ασυνεπής απέναντι στους πολίτες που κορόιδεψε τότε και κοροϊδεύει μέχρι σήμερα.
Έλεγε ότι είναι ανεξάρτητος και ότι τα κόμματα δεν τον ενδιαφέρουν. Διαπραγματεύτηκε με όλες τις κομματικές γραφειοκρατίες της περιοχής και κατάφερε να υποστηρίζεται από το κομματικό κατεστημένο του ΠΑΣΟΚ, ενώ προσέλαβε νέους δεξιούς συνεργατες και φρόντισε να μην υπάρχει επίσημη υποψηφιότητα της Νέας Δημοκρατίας στον Κορυδαλλό.
Είναι πλέον ορατό ότι υπάρχουν συγκοινωνούντα δοχεία τουλάχιστον μέχρι το περιφερειακό επίπεδο μεταξύ των δύο αυτών κομματικών ομάδων εξουσίας.

Αν αυτό δεν είναι αποτέλεσμα διαφθοράς, τότε πρέπει να δεχτούμε ότι τα κόμματα είναι ένα σύνολο από κομματικές παρέες, που αντί να παράγουν ιδέες και πολιτικές θέσεις, ασχολούνται με αποκλειστικό σκοπό την διεκδίκηση και διατήρηση της εξουσίας.
ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ

Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της διαπλοκής, τότε τσάμπα αγώνα κάναμε το 81, το 85 και κυρίως το 89. Έπρεπε να είχε γίνει μια οικουμενική κυβέρνηση και να είχαμε δεχτεί μια οικουμενική μοιρασιά από τότε.
Μπορεί να είχαν έτσι πάει όλα καλύτερα. Σίγουρα πάντως, πολλοί από μας θα είχαμε κερδίσει χρόνο, χρήματα και ίσως να μην είχε οδηγηθεί και η χώρα στο ΔΝΤ.
ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ

Το πολιτικό προσωπικό που μας διοίκησε την τελευταία εικοσαετία με αυτά τα αποτελέσματα πρέπει να αποστρατευτεί.
Δυστυχώς αυτό δεν γίνεται μόνο του. Έμπρακτα, πρέπει να βοηθήσουμε σε αυτό.

Όλοι τώρα στις Δημοτικές Εκλογές με την 16χρονη πόλη.

Και όλη η σαβουροπαρέα να πάρει τα παπούτσια στο χέρι.

Όσον αφορά τα δυό κόμματα.
Η Νέα Δημοκρατία δεν μας αφορά. Ας την κρίνουν οι ψηφοφόροι και τα μέλη της.
Για το ΠΑΣΟΚ:
Κόμμα δεν είναι ένα τσούρμο από γλυφτρόνια που υπηρετούν μια στενή παρέα από επιτήδειους. Αυτό δεν είναι το δικό μας κόμμα. Δικό σας είναι. Να το χαίρεστε.

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Κάποιος δουλεύει τους δεξιούς και τσιμπάνε.

Καινούρια κοτσάνα, αυτή τη φορά από το δεξιό ιστολόγιο Δημοτικό Σαφάρι
http://dimotikosafari.blogspot.com/2010/08/blog-post_8518.html#more

Τους δουλεύουν ψιλό γαζί.

Αυτός ο κύριος "ΚΟΥ ΚΟΥ" που υπογράφει τις αναρτήσεις δεν πρέπει να έχει ιδέα από Δημόπουλο. Μάλλον του τα λένε και τα γράφει.
Σιγά μην έβαλε και βέτο ο πολιτικός Χατζιαβάτης. Αυτός σαφαράκια μου για το συμφέρον του γίνεται πιό δεξιός από τον Κουράκο.

Η μόνη αιτία για να γκρινιάξει είναι αν δεν εξασφαλίσει τα εκλογικά οφέλη.

Επειδή όμως εσείς θα τον κάνετε και μάγκα για να αδειάσετε τους δικούς σας που συνδιοικούν με τον Κασιμάτη, σε λίγο στο http://treloi-adespotoi.blogspot.com
θα παρουσιάσουμε ντοκουμέντα που μιλάνε.